Friday, August 14, 2009

Renewing my resolutions


Well.Not much happenned today until I was informed that there will be no class for bio and chemistry tomorrow.and Monday too.And boleh bangun lambat weh! Hoorayyy!! Yeah.Yeah.Yeah. Fewwhh.Cukup-cukuplah lah tu.Over excited pulak.Kang tetibe lecturer tu dapat hidayah nak buat kelas pulak,nangis tak berlagu kau.Okay2.Hmm.Final exam is coming in 59 days.Yes.I checked it twice.59 days.Im sooo scared.Really really scared i mean.Hmm.And about the issue im dealing with tu,I think I've found other alternative way to handle it.Itu pun setelah dgr ceramah 15 mnt secara percuma oleh lecturer maths aku.His words had give me so much inspiration and make me realized few things I never think before.Kira mcm dah ada resoluti0ns baru lah kot.Aceyh Myra,it's almost end of 2009 dah kottt.Kau baru nak azam baru.Cett.And thanks to you cikgu.Get well soon cikgu.Cepat-cepat sembuh.

*Psstt.Tadi lepas study chemy,sempat bukak ruangan gosip dekat bilik depan.Aku gelak2 sampai semput2.Amek kau.Terus diam lepas tu.Maybe dah lama tak gelak laju-laju cam tadi kot.Anyway girls,cerita cicak dalam baju tu memang betul okay.


No comments:

Post a Comment