Wednesday, August 5, 2009

I'm famished!

It has been 2 days aku tak makan nasi.Ceh ni nak berlagak ke apa kasi statement camni.Bukan sebab im on diet atau apa,tapi sebab xde duit eh takde masa.Tengahari semalam aku ngantuk sangat,x tau kenapa.So habis je kelas,aku terus balik bilik tido.Toooo much of a fag to go to cafe actually that only takes few steps je from my block.Malas plus penat,biasalah aku.So xde la sempat lunch.Malam pulak memang memang aku maalas nak turun cafe.Hari ni pon sama lah.Tak sempat lunch sebab nak siapkan assignment bi0 kau buat last minute memang lah.Padan muka.But tadi sempat dinner.Sebab laaaaapar sangat.Makan nasi goreng dengan Fath kat cafe.Tunggu nasi goreng aku lama gila nak siap. Banyak kali lah aku tanya kat makcik counter tu lama lagi ke kak Tipah oii.Sampai makcik tu macam dah rimas tgk aku asyik tanya je.Ini first time kot aku makan kat cafe tu for dinner.Sebab selama ni memang aku malas turun.Aku tak tau la pulak kena tulis makan or take away kat kertas order tu.So aku tulis je la apa yg aku order.Tengok-tengok makcik tu siap bungkus dalam polistren.Adoii.Saya nak makan kat sini lah makcik.Jadi,makanlah kami dalam polistren tadi.Tapi kan FYI,bilik aku kat tingkat 4 tu mmg macam stor makanan.Banyak gilo stok maggi. Ini semua Ah Peng lah.Dia beli banyak2 sampai xde tempat nak letak.Sebab itu aku jarang pergi cafe kot.




p/s:
Kecoh je kau ni.Bende remeh temeh yg orang x hengen nak tau pon aku nak cerita.

No comments:

Post a Comment