Monday, October 26, 2009

A restless day

Today I spent almost 10 hours walking around the mall looking for the best items or we called it shopping atau bahasa ibundanya membeli belah.Matlamat utama kami berenam iaitu me myself,Putri,ummi,aunty aishah(mama putri),my sis,Cana (putri's lil sis) adalah untuk menemani Putri shopping but I end up giving a treat to myself buying 3 cardie,a top and a shawl.Penat tau kaki ni teman Putri keluar masuk kedai sampai aku dah boleh hafal lah every single shop kat sana including muka2 salesman as well.But we had so much fun,take silly pictures,had a lot of laugh and it was such a great time when two families spending time together walaupun tak complete sangat and I'm happy Putri finally get what she wants and she looked satisfied setelah penat pusing-pusing satu Mid.Bila lah lagi kta dapat shopping sama-sama macam ni kan ci?Tahun depan le nampaknye bila kau balik sini.
We also met Farah and Apam there (it was on the plan too) and Farah looked more skinnier and more prettier.Kawan-kawan saya memang
JOJES pon.We had drink together and had very little time to chat.Kejap je.Dah la setahun kot tak jumpa.
Okay lah,mulut dah start menguap2 dari tadi,mata dah start mengeluarkan titis-titis air menandakan aku nak TIDO lah!
Secara konklusinya all of us had fun and aku teramat sangat lah penat sebab I only slept for few hours je last night starting at 12 am and I was wide awake at 2 am and the worst part ,I cant sleep back then.Sampai la sekarang ini.So,good nite lah ye.Take care people!

No comments:

Post a Comment