Thursday, October 22, 2009

I feel good

I've watched errr..I've forgot the title of the movies.Panjang sangat,but it have something to do with meatball i guess.It was an animation movie and sumpah kelakar gila.A lot of laugh dari mula sampai habis sampai dah tak tau which part is the funniest.At first macam aku,Putri and Anep je yang gelak.Pelik la jugak,cartoon tu buat lawak weyh,asal yg lain tak gelak weh.Ke kitorang yang over tak ingat.
Then we drove to Mcd and cit chat2 Azwan Ali kelas gitu (tangan kena buat ala-ala Azwan Ali) sampai tak ingat dah nak balik.Sedar-sedar dah pukul lebih pukul 1.We talked about relationship la mostly.Anep kan Dr Love.Heh.Nak cerita pasal bola memang tak ah kan.Kaki I kaki bangku.Kalau nak cerita football player paling hot boleh kot sikit-sikit.Putrey and I called him "our Anep" since banyak Anep yang lain involved dalam perbualan kami.HAHA.But some of his words make me realize few things la.Nak tau ke?.Ade ahhhh.

No comments:

Post a Comment