Wednesday, February 10, 2010

Sekarang ni status kat ym pon asyik letak busy.

So yeah I found myself being so tired lately.BLOODY tired.Right now,there are so many things to do.With all the activities planned and at the same time have so much to catch up with the studies.Study haihhhh study.Dah boleh buat alasan lah Raya Cina ni nak pergi manja-manja diri lah kat spa.But I'm glad at least there are activities I can joined with rather than living a dull repetitive life.Buat benda sama setiap hari.Makan nasi lauk tempe hari-hari dah cukup bosan dah.
Sekarang tengah berlatih sungguh-sungguh untuk pertandingan kawad kaki that willl be held in 2 weeks from now.Sangat takut dengan komanden sekarang.Hoishh.Tadi tergelak lebih sikit dah kena sounddd.Takut-takut tapi lepas tu buat muka takde perasaan teruskan gelak jugak sambil berkawad.Apa nak jadi ni.Lepas tu choral speaking yang macam tah apa-apa tu lagi.Lepas tu biology fair lagi.And the block's partayyyy.Its quite tiring when you have to plan the event,the main ideas but it is pretty fun actually when you have the chance to get involved.Lets take it in more relaxing way.No stress.Hopefullly.Haih lepas tu ingat bila dah banyak bende nak kena pikir ni,bende remeh temeh boleh lupa sekali.But sometimes,without being asked,expected and invited,the thought of this someone swiftly came acrross my mind.Dah lah dah lah.For time being ,I think relationship are messy.People's feeling get hurt.Sekarang ni,I want to be on my own.I want more of being myself.Explore new cool things.Eh kau,goreng guitar pon tak katam lagi.Dah lah,I shouldn't think much about this puzzling things.
Kalau dulu,I want to be your other half konon.Cehh.I should be whole first,before become someones other half.Kannnnn.

2 comments:

  1. biase la...
    tengok blair ngn serena. gado jugak. siap tarik2 rambut lagi tu.

    xde mengena puuun. haha.

    ReplyDelete
  2. aku puas pikir ape kena blair serena nagn cerita aku ni.
    lepas tu baru aku nampak kat bwah tu kau tulis xde kene mengene pon.kuang ajo mu niii

    ReplyDelete