Tuesday, April 19, 2011

Salah satu benda paling annoying dalam dunia

Status facebook :

Ee.laparlah nak makan apeee ye?

2 minit kemudian...

Nak makan megi lah rasanya.

2 minit kemudian...

Ok dah masak megi kari.Mesti sedap ni.Tengoklah siapa masak.

1 minit kemudian...

Yea.Tgh senduk megi.Nyum nyum.

1 minit kemudian...

Ok,nak suap megi dalam mulut sekarang.

30 saat kemudian...

Baiklah,sekarang tengah kunyah megi. Dapnyee.

Weiii.Setiap minit nak update status.Aku tak nak tahu lah apa jadi dengan megi kau.Go and get yourself a twitter account please?

7 comments:

  1. haha.. 15 saat kemudian,aku mampus sebab ada orang letak racun dalam maggi aku

    p/s update status yg macam laha.membuatkan mak nyah menyampah tgk uols

    ReplyDelete
  2. hahaha.. pulak dah.. btol3..

    ReplyDelete
  3. damm...!!!so annoying..we should kill this person...and we can save the world b4 it kill the world

    ReplyDelete
  4. rozuan : pon bolehhh.haha.
    geetam! :kannnn.hihi.
    kimi: lets kill themmmmm!

    ReplyDelete
  5. mat : haha.agaklah kan.td cerita pasal megi kari.kejap lagi dia cerita pasl megi tomyam pulak.

    ReplyDelete
  6. tu belum dia order mekdi delivery. kalau tiap 2 mnt dia updet status, imejin kalau delivery tu delay smpai sejam.

    ReplyDelete