Sunday, December 27, 2009

Breakfast at Tiffany's eh eh Paktam's

Rasa macam baru menang game show jangan lupa lirik bila dapat jumpa sayang-sayang I tadi.Aznil saya yakin jawapan saya macam betul saya kunci lirik ituu.Ah kau takde kena mengena.Rasa macam hilang kusut musut kat kepala,hilang kelumumur tak payah dah guna head and shoulder bila dapat peluk sayang-sayang I tadi.Jerawat-jerawat yang selama ini hidup segan mati tak mahu pun pun hilang sekelip mata bila dapat ok dah dah ini tipu.Rasa puas bila cerita-cerita hot yang dah jadi jeruk finally dapat dibentangkan dan dihebahkan kat kauorang sambil makan roti bakar ada telur goyang atas dia.Ok half cooked sebenarnya.Rasa bangga sebab tadi berjaya park kereta dengan betul tanpa senget dalam masa 2 minute yeah 2 minute tanpa rasa menggelabah ye ah sikit je ah sikit je.Rasa bongkak bila dapat reverse kereta tanpa perlu tunggu kereta sebelah keluar dulu sebab selama ini sanggup tunggu mana mana kereta sebelah keluar dulu baru kau reverse.Ok sekarang semua orang dah tahu rahsia kau.RQCXFCXED#@#&R.

Tapi tapi tadi jumpa kauorang kejap sangat.Tak puas.Lepas ni kita pergi manjakan diri sama-sama ok babes.To Atie and Norja, aku dah rindu korang dah ni.Putri jauh sangat hari-hari aku rindu.

No comments:

Post a Comment